afrikaanse verjaardag - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu afrikaanse verjaardag - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

afrikaanse verjaardag

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

09 November 2009 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Daar zit je dan in het 40 graden phalaborwa!
het was weer een weekje van werken, laat werken en sochtends volleyballen in het zwembad + de nodige verbrandingen die daar bij horen... auw. Maar nog steeds weiger ik zonnebrand te gebruiken want als je dat 1 keer gebruikt moet je het altijd doen anders verbrand je constant... wat een theorie!, geweldig slim natuurlijk.
Vrijdag was ik vrij, druk geweest met cakejes bakken voor sophia's verjaardag de volgende dag!
Want ze was op zaterdag jarig, jeej! Savonds feest, het was gezellig en het werd nóg gezelliger want Jan had de dansers van Basambilu uitgenodigt. hahahaha die lui zijn echt lachen.... ze kwamen op sophia's verjaarsparty om jan een favour te doen.. Ze hadden hem namelijk gevraagt of ie in het promotiefilmpje wil spelen en of hij nog andere mensen weet... Sophia en ik dus... vanavond moeten we om 18h00 bij sefapane klaarstaan worden we opgehaald en dan gaan we de film opnemen!!! Jeej...

Daarna krijgen we de dvd voor thuis:) super gaaf natuurlijk!!

Vandaag en morgen lekker 2 dagjes vrij, morgen ga ik .... als er nog plek is de morning walk doen!! vroeg uit mijn nest want die begint om 5 uur... gaap maar jullie horen dan wat ik allemaal gezien heb!!:D jeej. en natuurlijk hoe het filmsterrenavontuur is verlopen... hahaha


Liefs, Sharon

  • 09 November 2009 - 11:42

    Chantal:

    haha leuk! Succes met je filmdebuut! klein detail, hier is t zo'n 30 graden kouder...brrrr
    Geniet van je vrije daagjes!
    Dikke kus vanuit de roodborst

  • 15 November 2009 - 00:01

    Jesus:

    heej sjon, ben je inmiddels al een filmster? Ziet er leuk uit die foto! En heb je de morning walk gedaan? Of kon je je bed niet uit komen?? Ook heel logisch.... Party ze daar! Xxxx

  • 17 November 2009 - 15:04

    Sharon:

    Hoe is het met je filmdebuut gegaan?

    Ga je daar ook ngo eenv erhaaltje van schrijven haha :d

    De onderbroek is geweldig trouwens. Heb hem nu even weer van me hoofd gedaan maar erg multifunctioneel! (Y)

    Veeeeeeeel plezier daar maarw eer :D

  • 22 November 2009 - 11:56

    Dienke:

    Hallo lieve Sharon sorry dat ik niet eerder geschreven heb maar dat had een reden je hebt het al zekers van mama gehoord ik heb dus borstkanker en kwaadaardig wat een tegenslag maar we gaan donders knokken met de huilbuien tussendoor maar ik heb ontzettend veel steun van je fantastische moeder staat altijd voor me klaar ik hoef maar te bellen en ze heeft een luisterend oor te gek gewoon , maar hoe gaat het eigenlijk met jou je ziet er zo gelukkig uit Met Samara gaat het ook goed had een goed rapport en Gerco is ook wel goed te pas a.s. vrijdag wordt ik geholpen steek je voor mij een kaarsje aan nou verder geen nieuws meer I LOVE YOU HEEL VEEL DIKKE KUS VAN ONS ALLEN

  • 22 November 2009 - 12:00

    Dienke:

    Hallo lieve Sharon sorry dat ik niet eerder geschreven heb maar dat had een reden je hebt het al zekers van mama gehoord ik heb dus borstkanker donders knokken met de huilbuien tussendoor maar ik heb ontzettend veel steun van je fantastische moeder staat altijd voor me klaar ik hoef maar te bellen en ze heeft een luisterend oor te gek gewoon , maar hoe gaat het eigenlijk met jou je ziet er zo gelukkig uit Met Samara gaat het ook goed had een goed rapport en Gerco is ook wel goed te pas a.s. vrijdag wordt ik geholpen steek je voor mij een kaarsje aan nou verder geen nieuws meer I LOVE YOU HEEL VEEL DIKKE KUS VAN ONS ALLEN

  • 28 November 2009 - 13:32

    Die Mama:

    He meissie,
    Heb je je eigen sloffen alweer aan?
    Of regent het daar nog steeds? We kunnen je regenpak van TNT wel even opsturen, haha
    Ik hoorde al dat het al 3 weken regent in z.a., hopelijk is het plaatselijk maarrrrr....dan hoef je het zwembad niet bij te vullen.....tja we blijven positief denken.
    Ik hoop dat je snel weer foto's op de site zet en even tellen? yes,ongeveer nog maar 65 dagen en dan....see you...mooi man...
    groetjes vanaf een regenachtig Junne.
    xxxxx mama

  • 21 December 2009 - 10:17

    Samara:

    sharon nog maar 59 dagen en dan ben je weer leuk hoor dat je dan terug bent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Stage bij sefapane

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2010

Last but not least

19 Januari 2010

Today I have climbed a mountain

12 Januari 2010

Koud he?

01 Januari 2010

HAPPY NEWYEAR

25 December 2009

XMASS!
sharon

De wereld rond in 80 jaar ;)

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 39416

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 15 December 2014

Thesis in Kathmandu, Nepal

05 Januari 2012 - 12 Mei 2012

Studeren in Kajaani

29 Juni 2011 - 22 Augustus 2011

Terug naar ZA

27 Augustus 2009 - 18 Februari 2010

Stage bij sefapane

Landen bezocht: