XMASS! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu XMASS! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

XMASS!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

25 December 2009 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Als Allllllllereerst wil ik even een jullie allemaal heeele fijne kerst wensen! Hoorde van Mam dat alle sneeuw helaas weer is weggespoelt? Hier is ’t vandaag iets minder weer.. niet 40 voor de verandering.
Twas hier zo warm dat het zwembad 31 graden was.. Dat hielp dus ook niet echt om daarin te springen.

Inmiddels alweer uh een maand geleden dat ik hier wat op heb gezet! Sorry..
Er is in die tijd veel gebeurt, niet alleen belevenissen maar ook onze gezinssamenstelling!
Is een nieuw meisje uit Nederland gekomen, die 8 maand gaat stagelopen.
Zijn een paar mensen geweest die dachten dat ze in onze tuin konden gaan om dingen te jatten dus we waren heel bang en sindsdien hebben we dus 2 honden Bella (pitbull) en Bruno (Boerboel). Ze zijn superlief behalve als je over ons hek heen springt en iets van ons wil jatten (ghehe).

Heel veel gewerkt, gezopen… (sorry) en gefeest!
Paar weekenden geleden in het krugerpark geweest om sinterklaas te vieren met Jan en Sophia. Was heel gezellig… hebben leopard gezien! Dus nu hoef ik alleen de rhino nog…. Dat wordt nog een hele uitdaging! Hahaha. Maar het gaat me lukken.

Ook op culturele village tour geweest! Was leuk, naar Lulekani geweest om te kijken hoe deze mensen wonen en daarna weer Mopaniwormen gegeten (jakkie). Het is nu het seizoen van de Mopaniwormen.. je vind ze overal (niet meer in mijn mond, laat dat even duidelijk zijn!)

Heb een andere taak toegewezen gekregen, ben van het receptiewerk af en werk nu fulltime aan het kiddies programma! Erg leuk, al zeg ik het zelf.. beetje oppas mam spelen.. wel vermoeiend! Maar ben joey gewent dus niks is te gek! Hahaha.

Laatst VERVELEND nieuws gekregen! Haha, Vriendje Jan gaat helaas al wat eerder weg, morgen namelijk :P. Maar we hebben nog een leuke paar dagen gehad! Gisteren in ’t krugerpark geweest de hele dag.. autotje gehuurt! Gisteravond kakten we eigelijk een beetje in maar toen bij Basambilu nog even naar African night geweest.. daarna gingen we nog een drankje doen met de jongens maar ’t was Xmass party. Heel Lulekani was zon beetje aanwezig en we stonden dan ook in de VIP room afgezondert omdat ’t anders uit de hand loopt :P

Vanavond gaan we nog even gezellig bij Hans Marensky eten en dan gaan we morgen Jan uitzwaaien.

Nu nog even tot 5 uur werken!

• 25 December 2009 - 07:18

DE KERSTSTERREN:

Sharon wij wensen je vandaag hele fijne kerststerrendag met de kids, en nu niet slaan he? want het is kerstmis,ha,ha,
    Fijn dat wij vanmorgen in alle vroegte met je konden skypen (dat ziet er gezond uit!!! oliebollenbruin)
    En als al die kinderen net zo zijn als Joey dan krijg je een hele leuke dag!
    groetjes en een dikke kus van Joey

• 25 December 2009 - 07:39

Marijke:

Hoi

leuk om weer wat van je belevenissen te lezen.
    Ook van ons uit Raalte wensen we je hele fijne kerstdagen, en al moet je werken, maak er wat van.
    Ennu...t is geen Junne hier, dus er ligt nog wel sneeuw bij ons.( voor even nog, want t regent nu een beetje)

Kus van ons en geniet!
    groetjes!!!!!!!!

• 25 December 2009 - 11:35

Naamgenoot.:

Hoi Sha!

Leuk weer zo'n verhaaltje!
    Fijne kerstdagen en tot snel sprekens! :D

xxxxx

• 25 December 2009 - 14:56

Martijn:

eey Sharon,

Leuk om je belevenissen weer eens te lezen en top dat je je daar zo vermaakt. Een hele fijne gezellige kerst gewenst. Ik denk dat het wel bijzonder is, kerstfeest met zulke temperaturen. Warme Gluhwein zal er wel niet bij zijn..... Ook alvast de wensen voor een knallend begin voor 2010, aangezien je soms een maand niet correspondeerd... heheh, gekheid natuulk. Heel veel plezier daar. en de groet'n uut Archem

• 27 December 2009 - 18:37

Dienke:

hallo lievescheet we wensen jou en je vrienden een hele gezelligge kerst toe te laat maar een donders goede en gezoned 2010 toe wij gaan morgen op vakantie een lange midweek helemaal naar drente om daar oud en nieuw te vieren mama Anke is vorige week donderdag met me meegeweest naar de bestraling lief he nou lieve meid hou nog even vol we zitten zo weer bij elkaar op de bank DIKKE KNUFFELS GERCO DIENKE en SAMARA

• 29 December 2009 - 12:07

Eline:

hee Shaa,,

Eindelijk weer een verhaaltje;)

Fijne jaarwisseling, ga je daar ook vast groots vieren?? Wij zullen er iig 1 op je drinken!!

Lfs

• 31 December 2009 - 10:28

Eva:

Super tof om Sharon's avonturen weer es te lezen!

Heb trouwens die wormen van oe eem opgezocht (dat klinkt raar), maar ik vind het echt raar dat je ze niet eet..... Zou lekker kerstmaal geweest zijn, haha juk! :P

Verder alsnog een fijne jaarwisseling gewenst!

Tot over 49 dagen!!!!!!!!!!

Liefs!