Koud he? - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu Koud he? - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

Koud he?

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

12 Januari 2010 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Hi everyone! Lekker warm hier joh.. moet zeggen dat ik al een tijdje vergeten was om op Sophia's titanic te ploffen en eens te Genieten van het zonnetje! Maar vandaag en gister heb ik dat eens ingehaald. Was namelijk ongelofelijk aan de (sorry jeugdige lezers) racekak.
en was naar mevrouw de dokter geweest die zei dat ik toch echt even rust nodig had.
en rust heb ik gekregen... op de titanic, nogmaals bedankt sophia! haha.
nee ben ook wel druk geweest.. heb stageverslag afgemaat.. whoehoehoe.
morgen nog even de finishing touch op leggen op het werk... en dan is dat ook weer klaar!

dan vlieg ik donderdag al naar kaapstad!! heb er zin in, al een aantal dingen geplant, het waterfront bezoeken, robbenisland.... ben benieuwd!

oja even kijken wat ik de afgelopen 2 weken gedaan heb... om jullie nog ietwat op de hoogte te houden!! :

Met sophia naar Tzaneen geweest, we wouden eigelijk het stadion in Polokwane bezoeken... mar toen we in polokwane kwamen waren we vergeten waarom we daar ook alweer waren... en toen zijn we terug gereden... op de terugweg dachten we OJA het stadion!! te laat :P dat komt dus nog wel een keer.... of niet.. nouja zie het stadion van kaapstad in ieder geval!

5 en 6 january hadden ik en sophia een afscheidsfeestje!! sophia ging namelijk 7 january naar NL terug..
we hadden vanaf t begin al gezegt dat we MOESTEN paardrijen, dus gingen we dat ook doen! en goed.. 2 dagen trail... was echt leuk!

we hadden veel spierpijn... dat dan weer wel! maar op t einde een super afsluiter.. zwemmen met paarden!!!
we wisten dat we dat gingen doen maar had er niet echt een voorstelling bij... maar we gingen dus echt op hun rug en de paarden gingen zwemmen! whooeeee.

toen weer werken werken... btussendoor pizza;s gegeten (omdat dechinees met noodweer niet wou bezorgen.. ghehe:P) naar Arrows geweest (moest weer eens gebeuren!) op sefapane gegeten.. (ook nog!, niewue menu.... was eerlijk gezegt niet zo lekker als 't oude want de spare ribs zijn WEG!)

en dat waren de spannende verhalen eigelijk al wel...

mijn volende bericht is zeker over kaapstad!!!

Liefs, Sharon

• 12 Januari 2010 - 21:49

Dienke:

hallo lieve Sharon nog ruim een anderhalf maand dan zit je misschien bij ons op de bank ben zo benieuwd naar al je verhalen ik vindt het steeds nog zo knap dat je dit allemaal geflikt hebt ben donders trots op je ben al met de vierde week bezig met de bestraling en het valt me niet tegen donderdag gaat je moeder mee lief he nou heel veel plezier in Kaapstad I LOVE YOU DIKKE KUS DIEnke

• 12 Januari 2010 - 22:30

Sneeuwpop:

Het is hier helemaal niet warm !

• 13 Januari 2010 - 07:03

Die Mama:

zo hopelijk is de race weer voorbij, wij wensen je heeel veel plezier in kaapstad, en vergeet de tempelberg niet te bezoeken, moet heel mooi zijn, geniet en kom gezond terug..tot over 17 dagen, yippie!!!

• 13 Januari 2010 - 07:24

Die Mama:

ik bedoelde de tafelberg, sorry

• 13 Januari 2010 - 10:42

Naamgenoot:

Shaaa veel plezier in Kaapstad morgen :D

• 14 Januari 2010 - 12:13

Eline:

Nog 35 daagjes en dan ben je er weer :):)

Heeeeel veel plezier in Kaapstad!

Lfs

• 14 Januari 2010 - 23:31

Channie:

Whiehie, we kunnen nu echt wel een beetje aftellen, nog 34!!