HAPPY NEWYEAR - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu HAPPY NEWYEAR - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

HAPPY NEWYEAR

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

01 Januari 2010 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Heey Iedereen!!

Wil iedereen via hier een HEEEL gelukkig mooi voorspoedig 2010 wensen!

Het eerste maandje zonder, maar de overige 11 kunnen jullie gezellig met mij doorbrengen! Muahaha.

We hebben gister op sefapane een feestje gehad (moest tot 11 uur werken maar daarna had ik lekker nog een uurtje gehad, haha)
De mannen van Basambilu waren er om op te treden, maar tussendoor lekker met hun gedanst... of althans naar hun gekeken en ik stond erbij als een zoutzak vergeleken met michael jackson times five. :P

Om half 12 werd ik in het zwembad geduwt, met telefoon en al in mijn broekzak... Door de vrouw van de general manager... die zich opzig wel schuldig voelde dus zo even een nieuwe mobiel Met haar kopen, in de stad.

Dus sorry sorry sorry! als ik mensen niet heb gesmst dat ik ze een gelukkig nieuwjaar wens... Maar ik heb dus geen telefoon momenteel.
Ik ben jullie niet vergeten, niet boos worden liefjes!

Al met al is het dus toch eigelijk wel een leuk nieuwjaar geworden.. :)

en over.... 48 dagen ben ik alweer terug! whoehoehoe!

Kusjes, Sharon

• 01 Januari 2010 - 12:22

Die Mama:

he sjonnie, vast alweer opgedroogd?
    tja, niet alles is daar waterdicht....
    maar nu kun je mooi bellen op kosten van de zaak....haha, of voelen ze dan nattigheid?
    Happy nat year!!!

• 01 Januari 2010 - 20:19

Dienke:

he lieve sharon we wensen jou een gelukkig en een gezond 2010 we gaan morgen weer terug naar ommen we zijn op vakantie geweest in het plaatsje dRIJBER DRENTE WE FAXEN NOG VEEL LIEFS GERCO DIENKE EN SAMARA

• 01 Januari 2010 - 20:44

Marijke:

Voor jou ook een heel fijn, gezellig, liefdevol , gelukkig en gezond jaar.
    Nog een paar weekjes werken, dan lekker vakantie vieren met de fam. beest en dan weer gezond terug in Junne.
    Geniet van de warmte daar, want t is hier veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te koud.

Liefs vanuit Raalte ( en Slagharen)

• 07 Januari 2010 - 13:27

Aileen:

Hee Sharon!

Allereerst een heel gelukkig 2010 gewenst! Is wel weer een keer wat anders om zo het nieuwe jaar in te gaan! Het is daar nu hartje zomer toch? Hoeveel graden is het ongeveer? Het is vast jaloersmakend ;)
    Geniet nog met volle teugen van je laatste maandje! :)

Liefs uit Spanje