Ben er! - Reisverslag uit Kajaani, Finland van sharon hoek - WaarBenJij.nu Ben er! - Reisverslag uit Kajaani, Finland van sharon hoek - WaarBenJij.nu

Ben er!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

07 Januari 2012 | Finland, Kajaani

Dag dames en heren!

inmiddels ben ik aangekomen op de plaats van bestemming, ik ben nog niet zo lang onderweg... dus heb ook nog niet zoveel te vertellen..
maar ik wou alleen even laten weten dat ik heel over ben!

het verschil met afrika is al wel gemaakt, in afrika dacht ik juist een cultuurshock te hebben... en hier in Europa niet.. maar niemand praat hier echt goed engels en ze zijn ook allemaal een beetje op zichzelf.. dus de eerste paar dagen was wel even wennen.

maar ik ben er nu, maandag begint mijn school en dan weet ik zeker dat ik veel nieuwe mensen ontmoet!

het sneeuwt hier en het is -8, best koud.. maar er is me al verteld dat ik geluk heb... het was vorig jaar rond deze tijd -30.

bijgevoegd een paar fototjes van mn kamer! kus

  • 07 Januari 2012 - 18:35

    Marijke:

    Hoi Sharon

    Mooi dat je goed bent aan gekomen. Ennuh...zo te zien kun je in ieder geval warm en droog slapen.
    Ik blijf je volgen en wens je een super leuke en leerzame tijd toe.
    Ik zal je moeder wel een beetje bezig houden, zodat ze je niet al te veel mist.

    Kussssss Marijke

  • 08 Januari 2012 - 10:29

    Mama:

    He Sharon,
    Best een mooie kamer he?
    En wat ligt daar al veel sneeuw......
    Hopelijk kom je er door met de arreslee.
    Spreek je nog, dikke kus!

  • 08 Januari 2012 - 14:01

    Eline:

    He Sha

    Fijn dat je goed bent aangekomen :) en je kamer ziet er ook leuk uit zeg!

    Heel veel plezier morgen en hopen dat je de voetencrème de komende tijd nog niet nodig bent :P Alhoewel al die sneeuw ook wel erg gaaf is natuurlijk!

    Liefs

  • 09 Januari 2012 - 11:04

    Kitty:

    Zoals je weet waren wij er in augustus. De omgeving waar jij nu bent is ook heel mooi, vooral de waterversnelling(Kiutakongas) van de rivier Oulankajoki moet je zeker gezien hebben. Succes daar en geniet ervan. Heel wat anders dan SA. Wanneer je net als wij een rondreis maakt dan merk je wel hoe "saai" het landschap is in FI. Geef mij maar SA ;-) Alle gekheid op een stokje...het is ook een mooi land.

  • 09 Januari 2012 - 11:04

    Kitty:

    Zoals je weet waren wij er in augustus. De omgeving waar jij nu bent is ook heel mooi, vooral de waterversnelling(Kiutakongas) van de rivier Oulankajoki moet je zeker gezien hebben. Succes daar en geniet ervan. Heel wat anders dan SA. Wanneer je net als wij een rondreis maakt dan merk je wel hoe "saai" het landschap is in FI. Geef mij maar SA ;-) Alle gekheid op een stokje...het is ook een mooi land.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Kajaani

Studeren in Kajaani

Ga een half jaartje studeren in Kajaani! Finland :)

Recente Reisverslagen:

18 April 2012

Let it snooooooow.

17 Maart 2012

Giga Geweldig

28 Februari 2012

Hi, Ha, Husky!

09 Februari 2012

Sneeeuw!

25 Januari 2012

Diepvries temperaturen!
sharon

De wereld rond in 80 jaar ;)

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 39440

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 15 December 2014

Thesis in Kathmandu, Nepal

05 Januari 2012 - 12 Mei 2012

Studeren in Kajaani

29 Juni 2011 - 22 Augustus 2011

Terug naar ZA

27 Augustus 2009 - 18 Februari 2010

Stage bij sefapane

Landen bezocht: