Ben er! - Reisverslag uit Kajaani, Finland van sharon hoek - WaarBenJij.nu Ben er! - Reisverslag uit Kajaani, Finland van sharon hoek - WaarBenJij.nu

Ben er!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

07 Januari 2012 | Finland, Kajaani

Dag dames en heren!

inmiddels ben ik aangekomen op de plaats van bestemming, ik ben nog niet zo lang onderweg... dus heb ook nog niet zoveel te vertellen..
maar ik wou alleen even laten weten dat ik heel over ben!

het verschil met afrika is al wel gemaakt, in afrika dacht ik juist een cultuurshock te hebben... en hier in Europa niet.. maar niemand praat hier echt goed engels en ze zijn ook allemaal een beetje op zichzelf.. dus de eerste paar dagen was wel even wennen.

maar ik ben er nu, maandag begint mijn school en dan weet ik zeker dat ik veel nieuwe mensen ontmoet!

het sneeuwt hier en het is -8, best koud.. maar er is me al verteld dat ik geluk heb... het was vorig jaar rond deze tijd -30.

bijgevoegd een paar fototjes van mn kamer! kus

• 07 Januari 2012 - 18:35

Marijke:

Hoi Sharon

Mooi dat je goed bent aan gekomen. Ennuh...zo te zien kun je in ieder geval warm en droog slapen.
    Ik blijf je volgen en wens je een super leuke en leerzame tijd toe.
    Ik zal je moeder wel een beetje bezig houden, zodat ze je niet al te veel mist.

Kussssss Marijke

• 08 Januari 2012 - 10:29

Mama:

He Sharon,
    Best een mooie kamer he?
    En wat ligt daar al veel sneeuw......
    Hopelijk kom je er door met de arreslee.
    Spreek je nog, dikke kus!

• 08 Januari 2012 - 14:01

Eline:

He Sha

Fijn dat je goed bent aangekomen :) en je kamer ziet er ook leuk uit zeg!

Heel veel plezier morgen en hopen dat je de voetencrème de komende tijd nog niet nodig bent :P Alhoewel al die sneeuw ook wel erg gaaf is natuurlijk!

Liefs

• 09 Januari 2012 - 11:04

Kitty:

Zoals je weet waren wij er in augustus. De omgeving waar jij nu bent is ook heel mooi, vooral de waterversnelling(Kiutakongas) van de rivier Oulankajoki moet je zeker gezien hebben. Succes daar en geniet ervan. Heel wat anders dan SA. Wanneer je net als wij een rondreis maakt dan merk je wel hoe "saai" het landschap is in FI. Geef mij maar SA ;-) Alle gekheid op een stokje...het is ook een mooi land.

• 09 Januari 2012 - 11:04

Kitty: