Let it snooooooow. - Reisverslag uit Kajaani, Finland van sharon hoek - WaarBenJij.nu Let it snooooooow. - Reisverslag uit Kajaani, Finland van sharon hoek - WaarBenJij.nu

Let it snooooooow.

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

18 April 2012 | Finland, Kajaani

Zo, het duurt even.. maar dan heb je ook wat. Inmiddels alweer een maandje geleden sinds ik hier wat leuks op heb gezet. Ik dacht, laat ik er maar weer eens wat van maken.

Het begint met mijn weekje Rusland, St Petersburg. Echt een indrukwekkende stad: mooie gebouwen, oostblokmensen en een vreemde taal.. (zelfs de Mc donalds kan ik niet herkennen)
De week was enorm druk (volle planning) maar erg leuk, kerken, scholen en musea bezocht. Zelfs naar een Irish pub geweest, maar dit was niet zon succes haha.

De week dat we er weer waren een feestje gehad met mijn medestudiegenoten. en nog wezen skieen; eindelijk ik kan skieen. geleer op de kinerpiste, geen kleintjes aan gereden (gelukkig) maar aa het eind van de dag kon ik het aardig.

De week erna was vooral huiswerkweek: al heb ik maar 2 dagen school, ik heb voor 8 dagen per week huiswerk.
Met pasen probeerden ik en mijn huisgenootjes een sneeuwpaashaas te maken (ja het sneeuwt hier nog, en nee ik wil het er verder niet over hebben ) maar de sneeuw wou niet plakken.

Toch iets beter ons best gedaan en een hoofd op een besneeuwde rots geplakt zodat we een sneeuwman hadden.

Savonds samen lekker gegeten. eerst paasdag brunch bij sue een duits meisje en 2de paasdag langlaufen met mijn finse familie.

Afgelopen weekend ben ik naar Rovaniemi geweest! De thuishaven van de kerstman. de beste man nog even goedendag gezegt en teveel souveniers gekocht. Rendieren geaaid en de poolcirkel over gestapt. Owja! en bij de meest noordelijke MC in de wereld gegeten! jaja. dat staat vast mooi op mn CV.

Nu vooral weer druk met school, De sneeuw was redelijk aan het smelten dus buiten hardlopen deedt i redelijk veel. Maar vanaf gister sneeuwt het weer en er ligt dus weer een enorme laag, helaas! De eerste week van mei hebben we nog een aantal feestjes in verband met labour day en afscheidsfeestjes. Dat wordt vast leuk!

  • 18 April 2012 - 10:00

    Aileen Van Der Neut:

    Wat een leuke berichtjes Sharon :) Wel apart dat het in Nederland net lente wordt en bij jou het vriest en je je voort ploegt naar school door een dik pak sneeuw! Succes daar met je studie en geniet ervan!

    xx

  • 18 April 2012 - 10:10

    Sharon:

    Hee Aileen,
    Jaa, het was al aan het smelten maar nu sneeuwt het dus weer vollop, beetje jammer... maar ben al snel weer thuis en dan kan ik van de lente genieten! :D
    Jij gaat naar Azie las ik ( op facebook geloof ik!). Gaaf hoor, wanneer ga je? :)

  • 18 April 2012 - 18:49

    Greetje:

    Hey Sharon,

    Leuk hoor weer iets van je te horen. Nog een paar weekjes toch? Kijk er naar uit hoor!
    liefs Greetje

  • 18 April 2012 - 20:08

    Sharon:

    Hoi Greetje! Jaa, 12 mei ben ik alweer op Nederlandse bodem, 3 weken dus nog! gaat erg snel, maar ik kijk er ook naar uit om weer in Nederland te zijn! 15 Mei ben ik weer present op training ;) Helaas net te laat voor wedstrijd, maar ik vrees dat ik toch even weer in moet komen! haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Kajaani

Studeren in Kajaani

Ga een half jaartje studeren in Kajaani! Finland :)

Recente Reisverslagen:

18 April 2012

Let it snooooooow.

17 Maart 2012

Giga Geweldig

28 Februari 2012

Hi, Ha, Husky!

09 Februari 2012

Sneeeuw!

25 Januari 2012

Diepvries temperaturen!
sharon

De wereld rond in 80 jaar ;)

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 1752
Totaal aantal bezoekers 39443

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 15 December 2014

Thesis in Kathmandu, Nepal

05 Januari 2012 - 12 Mei 2012

Studeren in Kajaani

29 Juni 2011 - 22 Augustus 2011

Terug naar ZA

27 Augustus 2009 - 18 Februari 2010

Stage bij sefapane

Landen bezocht: