Het is rond:D - Reisverslag uit Junne, Nederland van sharon hoek - WaarBenJij.nu Het is rond:D - Reisverslag uit Junne, Nederland van sharon hoek - WaarBenJij.nu

Het is rond:D

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

05 Juli 2009 | Nederland, Junne

Hi Ladies & Gents!
Jeej, ik ga op stage naar zuid-afrika:)
'T duurt nog even, maar dan heb je ook wat.
het was dan een heel gedoe, maar uiteindelijk is het allemaal gelukt.
Voor stage1 ga ik stagelopen bij een resort, Sefapane. Hier ga ik voornamelijk receptiewerk doen en verder heel veel beleven (joepie!) samen met Anouk.

We beginnen op 1 september en naar alle waarschijnlijkheid vliegen we 27 aug richting de braaifeestjes.

1 Februari ben ik klaar met werken... maar dan kom ik nog niet terug;) Het is de bedoeling dat Es, Roy en vriendlief Mark dan nog even 2 weken vakantie komen vieren met mij!
jeej...

Vanaf hier hoop ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden!

Liefs,Sharon

Gisteren heb ik ticket geboekt!!
we vliegen op 27 augustus om 15:45 uit Schiphol met Egyptair.. via Caïro zijn we dan om 09:40 in Joburg. Vanuit daar vliegen we om 16:00 naar Phalaborwa en zijn we om goed 17:00 uur op plaats van bestemming, joepie!

op 17 februari vlieg ik samen met mark es & roy weer terug en dan zijn we om 14:00 op 18 feb op schiphol!

• 07 Juli 2009 - 14:17

51 dagen is eigenlijk nog maar heel kort..:'(

MAAR JE HEBT HET ER VAST HEEL LEUK MET JE OLIFANTENVRIENDJES DAAR :D

• 07 Juli 2009 - 23:01

Anke:

Ik hoop dat je een onvergetelijke tyd hebt daar en dat je gezond weer terug komt.

• 10 Juli 2009 - 20:53

Esther:

heej leuke site! De reis is geboekt en ik kan niet wachten tot februari! heeeeeel veel plezier alvast. Het wordt vast top! Xxxxx es

• 21 Juli 2009 - 16:47

Linda:

En wie komt er een dag eerder terug van vakantie om jou uit te zwaaien!!!!!!:D:D

Nog 37 daagjes gezelligheid!

• 17 Augustus 2009 - 16:27

Esther:

Het is rond! Jezus komt je opzoeken in Afrika! En neemt ook nog twee desipelen (ofzo) mee...ik heb er zin aan! Xxxx es

• 17 Augustus 2009 - 19:30

Desipel 1:

jeej ik mag ook mee!!!

veel plezier sjonnie
    we komen je halen.

• 22 Augustus 2009 - 05:03

Gerard:

hoera! binnenkort is de xbox zondagmiddag vrij. Veel plezier sha.

• 24 Augustus 2009 - 15:55

Sha.:

Oee brr het is nu nog op 1 hand te tellen! :O

Maaar het gaat vast leuk leuk worden !:D wel veel verhaaltjes hier schrijven hé ;) ( als je tijd hebt natuurlijk :P )

• 24 Augustus 2009 - 18:15

Marijke:

Ha Sharon

Het afscheidsfeestje al achter je. Was erg gezellig. En nu op naar de vertrekhal van Schiphol. Alvast een hele goede reis en super veel plezier daarginds.
    Ik zal wel een beetje op je moeder letten!!!!!

Liefs Marijke

• 24 Augustus 2009 - 20:27

Pretpark Archem:

nou deerne zet'um op daar aan de andere kant van de wereld. Have fun, enjoy en succes. X

• 26 Augustus 2009 - 12:23

Dienke:

Lieve Sharon we hopen dat je een ontzettende mooie tijd krijgt en probeer er van te genieten xxxxxxxxxxxxxjes samara en dienke gerco

• 26 Augustus 2009 - 12:29

Samara:

haai sharon ik hoop dat je het heel leuk krijgt en ik ga je misen tot gauw xxxxjes samara en nog veel meer kusjes groetjes dienke gerco en samara

• 26 Augustus 2009 - 12:40

Dienke :

morgen ga je er heen

• 26 Augustus 2009 - 12:42

Gerco:

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 26 Augustus 2009 - 14:16

haai hep je er zin in

• 27 Augustus 2009 - 10:46

Samara:

haai anke ik denk dat je sharon mist hans geef sharon maar een dike zoen alls ze weer komt is sharon al weg of niet en je krijg nog een dike zoen en paar kusjes kijk maar xxxjes samara en dienke en gerco

• 27 Augustus 2009 - 16:58

Es:

Heeej meiden,

Jullie zitten nu in het vliegtuig! Heeeeeel veel plezier daar! We hebben voor jullie een extra Mc chicken wrap opgegeten!!!

Groetjes Es

• 27 Augustus 2009 - 22:34

Die Mama:

He meissie, fijn dat je even belde vanuit Cairo,
    nog effe wachten en je stijgt weer op naar Johannesburg (let goed op die zwatties), haha
    goede reis en welterusten,
    xxxxxxmama

• 27 Augustus 2009 - 23:04

Mama:

ik bel je deze morgen nog wel,
    toi toi,
    mama

• 28 Augustus 2009 - 14:48

haai ik missen samaravggchnbnnvnb

• 28 Augustus 2009 - 15:29

Sha:

Oee nu ben je als het goed is al bijna een keer over! :D

Ja en bij de mc staat heel groot op een kinderkrijtbord een pijl naar de plaat met de crispy wraps erop met de tekst;

'Dit heeft Sharon niet'

Vond je misschien ook nog fijn om te weten haha ;)