Hippo op je voet. - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu Hippo op je voet. - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

Hippo op je voet.

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

21 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Toen ik vanochtend uit bed kwam had ik niet gedacht dat ik 2 uur later bij het water zou zitten met een Nijlpaard op mijn voet.

HAHA het klinkt heel erg raar. Het was ook raar maar niet zó raar.

Ik ging namelijk met jan & zijn mam en zus naar Jessica the Hippo.
Ze is een nijlpaard die 'gered' is door een ranger en nu is die daar al 9 jaar en zo tam als een hondje.

We hebben haar hondenbrokken en rooibos thee gevoert, kusjes gegeven en toen ging ze lekker op mijn voeten liggen slapen. Ze zat nog in het water hoor, en ze had gelukkig niet haar volle gewicht op mijn voet, dan had ik het niet na kunnen vertellen want een behoorlijke big mama!!!

Maar toch erg bijzonder om mee te maken, van zooo dichtbij.

Dat wou ik even kwijt, ik ga nu weer aan het werk! SjapSjap!

  • 21 Oktober 2009 - 15:28

    Die Mama:

    tja, daar kunnen wij hier niet tegenop en hebben dus ook geen sterke verhalen, of telt een kip op je voeten ook nog mee?
    Wel vind ik Jessica een knappe meid,maar kon ze je voeten niet ruiken?
    groetjes en een dikke kus kanjers!!!

  • 22 Oktober 2009 - 06:42

    Jesus:

    jeemig! Geweldig, lijkt me echt heel raar! En wat is ie groot... mochten alleen de vouwen haar voeren? Hahah

    Groetjes es

  • 22 Oktober 2009 - 10:07

    Channie:

    Ik zie het al wel weer, we worden vervangen..........
    Nee, Ik had je foto al op hyves gezien heel gaaf!!
    heel veel kusjessssssss

  • 25 Oktober 2009 - 12:20

    Linda:

    Hahaha een nijlpaard op je voet... :p wie komt daar nou op.

    is wel een goedkopere manier om je teen álweer te breken ;)

    Toooooffff!

    xxxxx

  • 28 Oktober 2009 - 08:46

    Eva:

    Haha, zo vet!

  • 28 Oktober 2009 - 21:28

    Die Mama:

    he sjonnie nog een vraagje; heb je die dijlpaard nu meegenomen en ligt tie nu ook in jouw bed?

  • 28 Oktober 2009 - 21:30

    Die Mama:

    ik bedoelde natuurlijk Nijlpaard of beter nog Dweilpaard....
    Gezellige dagen gehad met de fam. van Jan?
    Ik hoop dat je gauw weer een stukje gaat schrijven want dat is toch wel erg leuk om te lezen.
    En dan hoef je echt niet te vermelden dat je zo vaak in die bar hangt.
    xxxxmama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Stage bij sefapane

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2010

Last but not least

19 Januari 2010

Today I have climbed a mountain

12 Januari 2010

Koud he?

01 Januari 2010

HAPPY NEWYEAR

25 December 2009

XMASS!
sharon

De wereld rond in 80 jaar ;)

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 39423

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 15 December 2014

Thesis in Kathmandu, Nepal

05 Januari 2012 - 12 Mei 2012

Studeren in Kajaani

29 Juni 2011 - 22 Augustus 2011

Terug naar ZA

27 Augustus 2009 - 18 Februari 2010

Stage bij sefapane

Landen bezocht: