Jaaa, ik zit in afrika en ik val in slaap. - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu Jaaa, ik zit in afrika en ik val in slaap. - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

Jaaa, ik zit in afrika en ik val in slaap.

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

16 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Het is inmiddels ook alweer 2 weken geleden dat ik hier mijn o zo nuttige belevenissen van de dag op heb gepleurt.
Gelukkig heb ik een boekje waar ik (probeeeer) elke dag mijn belevenisvolle avonturen in te zetten.

Inmiddels al 1 keer bij de kapper geweest en het nog overleefd ook. Toen ik daar binnen kwam ging een negerin mijn haren wassen en toen was ik even bang dat ze er ook de schaar in ging zetten maar toen kwam toch op de valreep nog een zuid afrikaanse blanke vrouw binnen die mij ging redden van de ondergang. Maar vind dat iker wel weer heen mag want ze heeft er ongeveer een halve millimeter afgehaald. Maar ja, het gaat om het idee natuurlijk.

De eerste boven de 40 graden dagen zijn inmiddels gepasseert.. vorige week maandag was het 42 graden. En dan is het echt WARM. op die dag twijfelde ik aan mijn keuze voor zuid afrika en wou ik dat ik in rusland was, maar die twijfel was al snel weer weg toen ik een leguaan over de weg zag lopen die even vriendelijk gedag zei.

Mijn kookskills nog even verbeterd, barbiemuffins gebakken. SUPER lekker, zagen er alleen niet uit compleet verbrand (wel weggesneden hoor mama, niet opgegeten)

Maar val midden in mijn verhaal toch een beetje in slaap, dus ik ga hier later op terug komen!

Heb wel nieuwe fotos online gezet:D dus kunnen jullie die alvast bekijken, Liefs… Sharon

http://www.mijnalbum.nl/Album=NBGT8EFG

oja en jullie moeten allemaal dit liedje gaan luisteren, met een fles amarulla in je hand... dan ben je toch een stukje dichterbij mij:D

Ray Dillan - Jessica.
kun je vet mooi op langarm! zo, dat zijn dan mijn laatste woorden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Stage bij sefapane

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2010

Last but not least

19 Januari 2010

Today I have climbed a mountain

12 Januari 2010

Koud he?

01 Januari 2010

HAPPY NEWYEAR

25 December 2009

XMASS!
sharon

De wereld rond in 80 jaar ;)

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 39429

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 15 December 2014

Thesis in Kathmandu, Nepal

05 Januari 2012 - 12 Mei 2012

Studeren in Kajaani

29 Juni 2011 - 22 Augustus 2011

Terug naar ZA

27 Augustus 2009 - 18 Februari 2010

Stage bij sefapane

Landen bezocht: