Jaaa, ik zit in afrika en ik val in slaap. - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu Jaaa, ik zit in afrika en ik val in slaap. - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

Jaaa, ik zit in afrika en ik val in slaap.

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

16 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Het is inmiddels ook alweer 2 weken geleden dat ik hier mijn o zo nuttige belevenissen van de dag op heb gepleurt.
Gelukkig heb ik een boekje waar ik (probeeeer) elke dag mijn belevenisvolle avonturen in te zetten.

Inmiddels al 1 keer bij de kapper geweest en het nog overleefd ook. Toen ik daar binnen kwam ging een negerin mijn haren wassen en toen was ik even bang dat ze er ook de schaar in ging zetten maar toen kwam toch op de valreep nog een zuid afrikaanse blanke vrouw binnen die mij ging redden van de ondergang. Maar vind dat iker wel weer heen mag want ze heeft er ongeveer een halve millimeter afgehaald. Maar ja, het gaat om het idee natuurlijk.

De eerste boven de 40 graden dagen zijn inmiddels gepasseert.. vorige week maandag was het 42 graden. En dan is het echt WARM. op die dag twijfelde ik aan mijn keuze voor zuid afrika en wou ik dat ik in rusland was, maar die twijfel was al snel weer weg toen ik een leguaan over de weg zag lopen die even vriendelijk gedag zei.

Mijn kookskills nog even verbeterd, barbiemuffins gebakken. SUPER lekker, zagen er alleen niet uit compleet verbrand (wel weggesneden hoor mama, niet opgegeten)

Maar val midden in mijn verhaal toch een beetje in slaap, dus ik ga hier later op terug komen!

Heb wel nieuwe fotos online gezet:D dus kunnen jullie die alvast bekijken, Liefs… Sharon

oja en jullie moeten allemaal dit liedje gaan luisteren, met een fles amarulla in je hand... dan ben je toch een stukje dichterbij mij:D

Ray Dillan - Jessica.
kun je vet mooi op langarm! zo, dat zijn dan mijn laatste woorden.