Even snel! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu Even snel! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

Even snel!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

17 September 2009 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Dag mensen!!
voor de mensen die geen hyves hebben of de personen die mij uit principe niet willen toevoegen als vriend :P
Hier is een site waar ik ook fotos op heb geplaatst http://www.mijnalbum.nl/Album=8JUAVK3W
Maar het zijn gewoon dezelfde als op hyves dus niks nieuws als je dat al heb gezien!

Kusjes

GOED NIEUWS UIT NEDERLAND!! wat waarschijnlijk iedereen behalve ik al wist dus ik betwijfel of het echt wel nieuws is voor jullie; Hans en Joey komen ook naar Zuid Afrika:D:D:D
GEWELDIG LEUK!!! echt super!
kijk er natuurlijk erg naar uit, maar ook weer niet want dat betekend dat ik hier bijna weg ga:P

  • 17 September 2009 - 17:26

    Roy:

    Jep ik wist het al

    en jezus ook.

    veel plezier!!

  • 17 September 2009 - 23:14

    Die Mama:

    Goh wat was je blij hé toen je broertje het geheim verklapte maar aan je gezicht was te zien hoe fijn je dit vindt
    slaap lekker en blijf genieten
    xxxmama

  • 17 September 2009 - 23:58

    Hoera:

    we hebben geboekt en komen met z'n allen jou kant op!!!
    he,he, het is gelukt!!!!!
    nu nog even doorsparen voor de amarulla

  • 18 September 2009 - 00:01

    P.s.:

    e- bookers was mooi de goedkoopste!!!

  • 18 September 2009 - 19:29

    Linda:

    Schaaaap, wat supertof dat Hans en Joey ook komen!!!!
    :d

    Kan ik je ook bellen of x even afspreken voor skype. k weet namelijk niet hoe jij met je tijden zit.
    Laat maar even weten als je wilt, want om echt te praten is veel leuker dan een mail (vind ik) mail mag ook altijd:P

    Kusjes

  • 19 September 2009 - 13:59

    Dienke:

    lieve sharon wat leuk dat mama hans en JoEy komen we wisten het al we zijn zo blij dat je het naar je zin hebt en als ik al die verslagen lees dan moet het ook supergezellig zijn ik denk dat de tijd voorbij vliegt veel liefs gerco dienke Samara

  • 20 September 2009 - 19:25

    Mieke:

    Hoi Sharon, Geweldige verhalen, we volgen ze met grote belangstelling en vanmorgen vertelde omi ook dat ze de verhalen van de computer had gelezen,(had ze van je moeder gekregen) dus die volgt je belevenissen nu ook.
    Nog veel plezier.
    groeten Sander en Mieke

  • 21 September 2009 - 17:30

    Jezus:

    heeej sharon, wat een coooole foto! Lijkt wel een combi van laika en elmo en dan nog groter.. Echt gaaf! Ik heb afgelopen zondag ook in afrika gelopen! Ze hadden een route afgezet in een soort sahara (groot oefen terrein van het leger) met alle gebieden van afrika. Natuurl ook weer afrikaans eten. We zijn trouwens vierde geworden van de 23! Ik weet nu ook hoe je je voelt na een full day safari... Oja en bedankt voor de afrikaanse vertaling! Heeeel veel plezier! Xxxx es

  • 22 September 2009 - 20:44

    Heidi,geertjan En Jo:

    ha die sharon,wat eng die foto met die tyger....
    zit je echt tussen al die dieren. het lijkt me eng tussen al die dieren. hopelijk zijn ze tam anders is het gevaarlijk. geerd jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Stage bij sefapane

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2010

Last but not least

19 Januari 2010

Today I have climbed a mountain

12 Januari 2010

Koud he?

01 Januari 2010

HAPPY NEWYEAR

25 December 2009

XMASS!
sharon

De wereld rond in 80 jaar ;)

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 39414

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 15 December 2014

Thesis in Kathmandu, Nepal

05 Januari 2012 - 12 Mei 2012

Studeren in Kajaani

29 Juni 2011 - 22 Augustus 2011

Terug naar ZA

27 Augustus 2009 - 18 Februari 2010

Stage bij sefapane

Landen bezocht: