OP DE TV! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu OP DE TV! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

OP DE TV!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

24 September 2009 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Heey iedereen!
weer een berichtje van mij!
Zit hier nu bijna een maand en heb eigelijk afgelopen 2 wekenniet veel meer gedaan dan werken.
Gister zou ik eigelijk een wine tasting hebben, maar werd op de valreep gebelt of ik kon werken!
Dus balen, maar helaas. Iedereen verklaarde mewelvoor gek dat ik ja zei terwijl ik iets had dus de volgende keer zeg ikdan maar nee.
in ruil voor gister heb ik wel waarschijnlijk zondag vrij en dan gaan we lekekr uit etenbij de italiaan!!! (mam trakteerd:P haha)

Vandaag kwamen er mensen weer van full day safari en ze hadden de hele big five gezien!!!
volgende week als ikeen dagje vrij heb ga ik denk het ook lekker mee op safari, ben er weer aan toe! Haha.

OJA; waar ik eigelijk voor schrijf, ik geef iedereen opdracht zondagavond de tv aan te zetten!!! Op 3 (BNN) was namelijk 3 op reis en ze hebben Sefapane gefilmt!! dus dan kunnen jullie allemaal zien waar ik werk! jeej. Jan is (als het goed is) ook gefilmt... Ze waren er al toen ik er nog niet was dus ik sta helaas niet op film, haha. om 19:45 op BNN!!!!
iedereen kijken dus!!!

Liefs, Sharon

http://llink.nl/3opreis/viewpage.php?page=aflevering&f_Aflevering=1712

  • 25 September 2009 - 09:34

    Dienke Sammy Gerco:

    dag lieve blonde rastatje wat weer een mooie foto van jouw lieve sharon je bent echt een fotomodel wat mooi we zijn zo blij dat het je zo goed bevalt en ik denk dat je daar donders lekker kunt eten als je eens een lekker recept weet nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiii dag lieverd

  • 26 September 2009 - 07:33

    Samara:

    hee lekker ding .
    ik vind het heel knap dat je er nog bent . mis je je moeder nog een beetje ik denk van wel . ik mis jou wel een beetje hoor wat denk je dan . ik denk dat je je broetje ook wel mist hoor en hans en laka die mooie hond hoor en je huis.

  • 29 September 2009 - 14:16

    Die Mama:

    he het was leuk om te zien waar jij werkt, het ziet er luxe uit er was een stevige zwarte Dame in beeld die was aan het sproeien ofzo maar die heet vast geen Jan...
    verder ging de reis naar Mozambique, dus a.s., zondag weer even kijken
    en je zag de reisgidsen , ene daniël ofzo en later Hans (nee die van mij doet niet zulke dingen....)
    Toch leuk dat het er even op was.
    En ben je nu alsnog naar de winetasting geweest?
    P.s. Amarula smaakt wel lekker.....

  • 29 September 2009 - 16:02

    Kitty:

    Hoi Sharon,
    De opnamen waren leuk en zo herkenbaar. Ben je alweer op dagsafari geweest? Wat je ook 'ns moet proeven zijn de Amarulachocolaadjes. Helaas kan je die niet in Nederland verkrijgen, en vooralsnog zag ik ze alleen op de luchthaven. Vind je het nog steeds leuk? groetjes van Kitty

  • 07 Oktober 2009 - 12:23

    Samara:

    hee lekker ding
    ik mis je een beetje hoor ik denk in de klas nog aan jou en dan denk ik hoe gaat het met me scat zit ze nog in zuid avrika ik denk van wel en ik hoop van wel en ik denk als er nog is dan krijg ze een knuffel wat denk je dan dat je nooit meer een knuffel krijgt doei ik moet gaan xxxje samara en dienke en gerco en veel meer kusjes wel meer dan on telbaar grapje ik moet heelmaal niet gaan hoor ik ben gewoon thuis ik mag noet weg ik krijg zo bezoek hoor. ik ben nu gosupermodel aan het doen hoor wat dat is men liefslings saait hoor ik zit er elke dag op

  • 22 Oktober 2009 - 10:51

    Samara:

    hallo schat . wat heb ik gezien .dat het nog maar honderd negentien nagjes is . sorry . dat ik er er heel lang niet meer heb op gezeten op waarbenjij maar ik was ziek en raad jij maar wat er is gebeutd de oude wok die al leeg was en daar naast staad een huis en die heben ze in de vik gestoken en toen was de heele wok in de brand en gisteravond bij de kringloop daar achter bij die schuuren die zijn ook nog in de brand gegaan .in de herfst vakanzie. te gelijk ze weeten wel wie de wok gestoken cool he,maar hoe heb je het daar? dan met de voet in het water met de nelpaard je moeder weet het ook al .

  • 29 Oktober 2009 - 06:12

    Samara:

    dag lekker ding

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Stage bij sefapane

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2010

Last but not least

19 Januari 2010

Today I have climbed a mountain

12 Januari 2010

Koud he?

01 Januari 2010

HAPPY NEWYEAR

25 December 2009

XMASS!
sharon

De wereld rond in 80 jaar ;)

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 39428

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 15 December 2014

Thesis in Kathmandu, Nepal

05 Januari 2012 - 12 Mei 2012

Studeren in Kajaani

29 Juni 2011 - 22 Augustus 2011

Terug naar ZA

27 Augustus 2009 - 18 Februari 2010

Stage bij sefapane

Landen bezocht: