kapotgefrituurd - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu kapotgefrituurd - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van sharon hoek - WaarBenJij.nu

kapotgefrituurd

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg sharon

02 Oktober 2009 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Inmiddels is het hier oktober, als het goed is daar in Nederland ook, want anders loop ik wel erg voor.
zo om 14:30 weer werken... maar dacht zet eerst nog even wat op internet over mijn weekbelevenissen...
Het is de hele week wat minder weer geweest, de wolken zijn voor de zon dus is het koud.. af en toe gaan de wolken weg en dan wou je in eens dat je geen trui en lange broek aan had want dan is het gewoon té warm!

Maandag avond zijn we naar de bar van een werknemer van Sefapane geweest... Echt grappig het was gewon een zuipkeet vol met mensen Iedereen wou met ons dansen knuffelen en onze hand vasthouden toen we binnenkwamen. Zoveel blanke mensen komen daar waarschijnlijk niet. (fotos komen......)

Dinsdag zijn we op night safari geweest niet super veel gezien maar wel super gaaf een beetje met zon zaklamp zoeken naar oogjes, hahaha je zou me moeten zien lijk ja weet niet wat ik lijk:P olifanten, hyena's wilde katten en heel veel konijnen (viva la hollandia)

Woensdagavond was er een african night in een lodge in lulekani (een wijk in phalaborwa) met dans en drum en een verhaal die die mensenopvoerden, whahah echt geweldig lachen en lénig die lui! whoe! niet normaal.
ook een mopani worm gegeten. Het was niet eens vies moet ik toch eerlijk bekennen. waarschijnlijk omdat hij was kapotgefrituurd en smaakte naar gezoute kapotgefrituurde pinda.. Maar hij zag er nog wel uit als zon rups ding dus dat was wat minder maar met een beetje amarula spoel je hem zo weg dus dat was dan weer het voordeel.

Gister avond (donderdag) heb ik op 2 kids gepast.. Meagan en bruce van 10 en 7 ws super leuk verstoppertje gedaan en snakes and ladders ofzoiets. tv gekeken natuurlijk en met de 2 hondjes (met nadruk op jes) gespeelt.

dat was mijn week alweer! ik hou jullie op de hoogte (poging tot)

Bye bye!

  • 02 Oktober 2009 - 16:58

    Samara:

    ik mis je wel een beetje hoor. maar ik ben heel blij dat je er nog ben ik kan nog eens zo lang weg hoor ik kan nog geen eens zo lang weg ik durf dat heelmaal niet nog geen dagje hoor ik was een keertje bij schoolreisje ik was in het het het water gevalen en toen was ik boos op me zelf hoor en toen zat ik nat in de bus en ik zat heelmaal klets nat in de bvus

  • 02 Oktober 2009 - 22:35

    Die Mama:

    wat leuk dat je zoveel dingen beleeft, maar denk je wel aan de wormenkuur?
    En wat gezellig dat je als miss. Doubtfire aan het oppassen bent geweest,hebben die kinderen net zo'n opvoeding als gemiddelt hier?
    We gaan ervan uit dat je ons t.z.t alle danspasjes voordoet....
    xxxmama

  • 03 Oktober 2009 - 20:01

    Hermien:

    He Sharon
    Hier en berichtje van je nicht uit Nederland. Ik hoorde in augustus al van je pa dat je weg zou gaan. En na lang zoeken en knooien heb ik eindelijk je siate gevonden. Ik ga zeker je reisverhalen volgen. Wat een geweldige uitdaging dat je daar zit. Super zeg.
    Heel vel plezier en geniet ervan, maar dat doe je wel lees ik.

    Groetjes Hermien te Kiefte- van de Hoek

  • 09 Oktober 2009 - 04:08

    Die Mama:

    was benieuwt of je alweer foto's had gemaakt.... en zijn de truffels eh ene super truffel al op?
    smelt in de doos en niet in de hand...
    heb je op vaste dagen vrij?
    Hier lijkt het wel een tropisch regenwoud, maar het zal iets beter worden, vannacht wordt de eerste nachtvorst verwacht, dus wees maar blij dat je daar zit.
    xxxx mama

  • 09 Oktober 2009 - 14:43

    Jezus:

    heej wormpje! Heb ik je weer gemist op skype. Hoe bruin ben eigenlijk inmiddels? ik draai hey nummer pata pata nog geregeld om in de afrikaanse sferen te komen! Moet je nog babysitten? Groetjes Je zus

  • 15 Oktober 2009 - 21:19

    Dienke:

    Hallo lieve sharon hoe gaat het met je sorry dat ik een poos niet geschreven heb maar er is zoveel tussen gekomen dat heb je zekers wel van die mama gehoord maar we gaan er voor knokken oh Sharon als ik al die verhalen hoor dan lijkt het mij daar geweldig soms ben ik wel een jaloers op je je doet het echt geweldignou ik stop ermee hou je haaks I LOVE YOU DIKKE KUS DIENKE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Stage bij sefapane

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2010

Last but not least

19 Januari 2010

Today I have climbed a mountain

12 Januari 2010

Koud he?

01 Januari 2010

HAPPY NEWYEAR

25 December 2009

XMASS!
sharon

De wereld rond in 80 jaar ;)

Actief sinds 05 Juli 2009
Verslag gelezen: 7338
Totaal aantal bezoekers 39418

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 15 December 2014

Thesis in Kathmandu, Nepal

05 Januari 2012 - 12 Mei 2012

Studeren in Kajaani

29 Juni 2011 - 22 Augustus 2011

Terug naar ZA

27 Augustus 2009 - 18 Februari 2010

Stage bij sefapane

Landen bezocht: